We zijn een landelijk, maar klein bureau gevestigd in Amsterdam en oprichter Michael Boud heeft ruim 20 jaar ervaring in de werving van communicatieprofessionals op elk niveau (van medewerkers tot executive search van managers en -directeuren).
Bij dé Wervingsspecialist staat de persoonlijke en 'no nonsense' mentaliteit garant voor goede mensen en vooral geen gedoe. Hoe we werken?
-
Ambassadeursnetwerk.
We brengen de vacature gericht onder de aandacht binnen ons communicatienetwerk van bijna 30.000 specialisten.
-
Via-via werving (referrals).
Dankzij ons speciale loyaliteitsprogramma delen onze ambassadeurs de vacature in hun netwerk. Zo bereiken we ook de latent werkzoekenden en zorgt voor zeker 50% van al onze plaatsingen!
-
Sourcing - headhunting.
We zoeken ook actief naar kandidaten buiten ons netwerk en benaderen hen rechtstreeks. En maken ze enthousiast voor de vacature en jouw organisatie.
-
Selectietijd 48 uur - 8 weken
Eerste selectie tijdelijke professionals: binnen 48 uur. Eerste selectie vaste professionals: binnen 2 – 8 weken.
-
Vast contactpersoon.
Oprichter Michael Boud en Petra Twisk blijven gedurende de procedure in nauw contact met beide partijen.
-
Kosten zoektocht vaste medewerkers.
Voor een zoektocht naar een vaste medewerker vragen we bij een succesvolle plaatsing 22% van het fulltime bruto jaarsalaris.
-
Kosten zoektocht interim.
Voor een zoektocht naar een interim professional
brengen we na indiensttreding €15 per uur marge in rekening bovenop het tarief van de interimmer.
Iedereen is persoonlijk betrokken bij de gehele wervingsprocedure. Hoe we werken?
-
Meld je nu aan voor ons communicatienetwerk.
Je kan je kosteloos aanmelden voor ons communicatienetwerk. -
Vacatures & opdrachten via de mail.
Zodra je in ons netwerk zit ontvang je onze vacatures en opdrachten per e-mail. -
Interesse?
Wanneer je interesse in een vacature of interimopdracht dan hoef je ons alleen maar een kort mailtje te sturen of je kan natuurlijk altijd even met ons bellen voor meer informatie. Je krijgt altijd binnen 24 uur, tijdens kantoordagen, antwoord van ons. -
Response binnen een week
Op basis van de wensen van de opdrachtgever maken we een eerste selectie. Binnen een week hoor je of je in deze definitieve selectie zit. -
Kennismaking.
Hoewel we je altijd het liefst direct uitnodigen voor een persoonlijke kennismaking willen we dit moment graag bewaren wanneer je in een voorselectie zit en we concreet over de vacature of opdracht kunnen praten. -
Onze marges
Wanneer je mogelijk als interimmer via ons aan de slag gaat brengen wij minimaal €10 en maximaal €15 (excl. btw) marge per uur in rekening. Dit is afhankelijk van de uren per week en de duur van de opdracht. Voor vaste posities worden de kosten doorberekend aan de opdrachtgever. -
Gouden tip
Ken je toevallig iemand die mogelijk zelf interesse heeft in één van onze vacatures of opdrachten? De gouden tip belonen we graag met mooie cadeaus.
Bel of mail met Michael Boud - oprichter Dé wervingsspecialist
+31-(0)6 24 768 758
michael@dewervingsspecialist.nl
Of laat jouw naam, e-mail en bericht hier achter en we nemen snel contact met je op.
Ons hoofdkantoor is gevestigd op
Middenweg 85
1098 AG Amsterdam